
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
VIP-rummet (lättläst) (Teddy & Emelie #1) ljudbok
Pris
95 kr
Teddy har suttit inne, nu vill han starta ett nytt liv. Emelie är jurist, på väg upp i karriären. Tillsammans får de ett oväntat uppdrag: de ska ta reda på vad som har hänt den försvunne Philip Schale. Hon har valts ut för att hon är kompetent och plikttrogen, han har valts ut för att ... ja, varför? Uppdragsgivaren vet något om Teddy som ingen annan känner till. Och kidnapparnas tålamod rinner undan, mycket snabbt.
Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag h...
Ljudbok
95 kr
Pris
E-Bok
185 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
28 Februari 2022
Längd
1:56
Genrer
Romaner, 12-15 År, Deckare, Skönlitteratur, Ungdomsböcker
Serie
Teddy & Emelie
Del i serie
1
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179494780
Teddy har suttit inne, nu vill han starta ett nytt liv. Emelie är jurist, på väg upp i karriären. Tillsammans får de ett oväntat uppdrag: de ska ta reda på vad som har hänt den försvunne Philip Schale. Hon har valts ut för att hon är kompetent och plikttrogen, han har valts ut för att ... ja, varför? Uppdragsgivaren vet något om Teddy som ingen annan känner till. Och kidnapparnas tålamod rinner undan, mycket snabbt.
Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag har givit ut flera av hans titlar i lättläst bearbetning, bland andra Snabba cash och Paradis city. Nu kommer även VIP-rummet, bearbetad till lättläst av Carina Edling.
Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, och de har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare.