VIP-rummet (lättläst) (e-bok) av Jens Lapidus
Lägg till önskelistan
Jens Lapidus (författare)

VIP-rummet (lättläst) (Teddy & Emelie #1) e-bok

Pris 185 kr
(0)
Teddy har suttit inne, nu vill han starta ett nytt liv. Emelie är jurist, på väg upp i karriären. Tillsammans får de ett oväntat uppdrag: de ska ta reda på vad som har hänt den försvunne Philip Schale. Hon har valts ut för att hon är kompetent och plikttrogen, han har valts ut för att ... ja, varför? Uppdragsgivaren vet något om Teddy som ingen annan känner till. Och kidnapparnas tålamod rinner undan, mycket snabbt. Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag h...
E-Bok 185 kr Pris Ljudbok 95 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Jens Lapidus (författare), Carina Gabrielsson Edling (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 17 Januari 2022
Genrer Romaner, 12-15 År, Deckare, Skönlitteratur, Ungdomsböcker
Del i serie 1
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179494773
Teddy har suttit inne, nu vill han starta ett nytt liv. Emelie är jurist, på väg upp i karriären. Tillsammans får de ett oväntat uppdrag: de ska ta reda på vad som har hänt den försvunne Philip Schale. Hon har valts ut för att hon är kompetent och plikttrogen, han har valts ut för att ... ja, varför? Uppdragsgivaren vet något om Teddy som ingen annan känner till. Och kidnapparnas tålamod rinner undan, mycket snabbt. Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag har givit ut flera av hans titlar i lättläst bearbetning, bland andra Snabba cash och Paradis city. Nu kommer även VIP-rummet, bearbetad till lättläst av Carina Edling. Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, och de har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare.