Disney
(författare)
,
Benjamin Hagberg
(berättare)
Toy Story 4 (Lätt att läsa #1) ljudbok
49 kr
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
Ljudbok
49 kr
E-bok
49 kr
Förlag
Story House Egmont
Utgiven
14.10.2019
Längd
0:07
Genrer
Barnböcker, 3-6 År, 6-9 År
Serie
Lätt att läsa
Del i serie
1
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789178053896
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
Inga recensioner än