Disney
(författare)
Toy Story 4 (Lätt att läsa #1) e-bok
49 kr
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
E-bok
49 kr
Ljudbok
49 kr
Förlag
Story House Egmont
Utgiven
09.10.2019
Längd
34 sidor
Genrer
Barnböcker, 3-6 År, 6-9 År
Serie
Lätt att läsa
Del i serie
1
Språk
Swedish
Format
pdf
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789178053902
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
Inga recensioner än