Lysande utsikter / Lättläst (ljudbok) av Charle
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Charles Dickens (författare), Johan Svensson (berättare)

Lysande utsikter / Lättläst ljudbok

95 kr
(0)
Det här är en lättläst ljudbok! Pip bor i en liten by i England. Han är en fattig pojke utan föräldrar. Meningen är att han ska bli smed och gifta sig med någon i byn. Men plötsligt blir Pip rik. En helt ny värld öppnar sig för honom. Han och flyttar till London och lär känna den olycksaliga tant Havisham och den vackra Estella. Kan kärlek och pengar förändra en person? Är det lättare eller svårare att vara en god människa när man är rik? Lysande utsikter är en älskad klassiker av Charles D...
95 kr
45 kr
Författare Charles Dickens (författare), Johan Werkmäster (annat), Johan Svensson (berättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 15 Mars 2012
Längd 3:17
Genrer Annan Skönlitteratur, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170533679
Det här är en lättläst ljudbok! Pip bor i en liten by i England. Han är en fattig pojke utan föräldrar. Meningen är att han ska bli smed och gifta sig med någon i byn. Men plötsligt blir Pip rik. En helt ny värld öppnar sig för honom. Han och flyttar till London och lär känna den olycksaliga tant Havisham och den vackra Estella. Kan kärlek och pengar förändra en person? Är det lättare eller svårare att vara en god människa när man är rik? Lysande utsikter är en älskad klassiker av Charles Dickens. Johan Werkmäster har återberättat boken till lättläst.