
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) (Lättläst version) ljudbok
Pris
95 kr
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda.
Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande.
Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsa...
Ljudbok
95 kr
Pris
E-Bok
185 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
20 Februari 2024
Längd
1:39
Genrer
Biografier, 12-15 År, Biografier & Memoarer, Ungdomsböcker
Serie
Lättläst version
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179497255
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda.
Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande.
Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsarsuccé. Lunabba är mångfaldigt prisad för sitt arbete med barn och unga. Han är verksamhetsansvarig på organisationen Helamalmö.
Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare. Viljas böcker är indelade i sex nivåer, XS-XXL. Blir du ledsen om jag dör? ligger på nivå XL.