Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) (e-bok) a
Lägg till önskelistan
Nicolas Lunabba (författare)

Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) (Lättläst version) e-bok

Pris 185 kr
(0)
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda. Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande. Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsa...
E-Bok 185 kr Pris Ljudbok 89 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Nicolas Lunabba (författare), Tomas Dömstedt (annat), Sara Acedo (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 17 Januari 2024
Genrer Biografier, 12-15 År, Biografier & Memoarer, Ungdomsböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179497613
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda. Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande. Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsarsuccé. Lunabba är mångfaldigt prisad för sitt arbete med barn och unga. Han är verksamhetsansvarig på organisationen Helamalmö. Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare. Viljas böcker är indelade i sex nivåer, XS-XXL. Blir du ledsen om jag dör? ligger på nivå XL.