1794 (lättläst) (ljudbok) av Niklas Natt och Dag
Gratis smakprov
Niklas Natt och Dag

1794 (lättläst) (Bellman noir (lättläst) #2) ljudbok

95 kr
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smu…
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
Ljudbok 95 kr
E-bok 185 kr
Författare Niklas Natt och Dag (författare)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 18.12.2020
Längd 3:22
Genrer Skönlitteratur, Deckare, Annan Skönlitteratur
Del i serie 2
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710606

Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.

Inga recensioner än