1794 (lättläst) (e-bok) av Niklas Natt och Dag
Niklas Natt och Dag

1794 (lättläst) (Bellman noir (lättläst) #2) e-bok

185 kr
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smu…
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
E-bok 185 kr
Ljudbok 95 kr
Författare Niklas Natt och Dag (författare), Niklas Lindblad (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 25.09.2023
Genrer Skönlitteratur, Romaner, Deckare
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710460

Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.

Inga recensioner än