Toy Story 4 (ljudbok) av Disney
Gratis smakprov
Disney (författare), Benjamin Hagberg (berättare)

Toy Story 4 (Lätt att läsa #1) ljudbok

49 kr
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
Ljudbok 49 kr
E-bok 49 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Disney (författare), Karolina Hjertonsson (översättare), Benjamin Hagberg (berättare)
Utgiven 2019
Längd 0:7
Genrer Barnböcker, 3-6 År, 6-9 År
Del i serie 1
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789178053896
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.