Agnes Cecilia : en sällsam historia (lättläst) ljudbok
95 kr
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv.
Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa.
Agnes Cecilia är en av Sveriges me...
Ljudbok
95 kr
E-bok
165 kr
Förlag
Nypon förlag
Utgiven
2021-02-18
Längd
2:32
Genrer
Ungdomsböcker, Barnböcker, 12-15 År
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179711221
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv.
Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa.
Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. I lättläst bearbetning av Niklas Darke.
Inga recensioner än