Agnes Cecilia – en sällsam historia (lättläst) (e-bok) av Maria Gripe
Maria Gripe

Agnes Cecilia – en sällsam historia (lättläst) e-bok

165 kr
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv. Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa. Agnes Cecilia är en av Sveriges mest l…
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv. Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa. Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. I lättläst bearbetning av Niklas Darke.
E-bok 165 kr
Författare Maria Gripe (författare)
Förlag Nypon förlag
Utgiven 18.02.2021
Längd 166 sidor
Genrer Ungdomsböcker, Barnböcker, 12-15 År
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711238

Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv. Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa. Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. I lättläst bearbetning av Niklas Darke.

Inga recensioner än