Näckrosdammen (lättläst) (e-bok) av ., Annika T
Lägg till önskelistan
. (författare), Annika Thor (författare)

Näckrosdammen (lättläst) (Steffi och Nelli (lättläst) #2) e-bok

Pris 165 kr
(0)
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version. Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska fami...
E-Bok 165 kr Pris Ljudbok 95 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare . (författare), Annika Thor (författare), Sara Edström (annat)
Förlag Nypon förlag
Utgiven 17 Juni 2021
Längd 144 sidor
Genrer 12-15 År, Barnböcker, Ungdomsböcker
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711504
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version. Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska familjen någonsin återförenas?