Näckrosdammen (lättläst) (ljudbok) av ., Annika
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
. (författare), Annika Thor (författare), Viktoria Flodström (berättare)

Näckrosdammen (lättläst) (Steffi och Nelli (lättläst) #2) ljudbok

Pris 95 kr
(0)
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version. Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska fami...
Ljudbok 95 kr Pris E-Bok 165 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare . (författare), Annika Thor (författare), Viktoria Flodström (berättare), Sara Edström (annat)
Förlag Nypon förlag
Utgiven 6 September 2021
Längd 2:09
Genrer 12-15 År, Barnböcker, Ungdomsböcker
Del i serie 2
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711511
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version. Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska familjen någonsin återförenas?