
Lägg till önskelistan
Näckrosdammen (lättläst) (Steffi och Nelli (lättläst) #2) e-bok
Pris
165 kr
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version.
Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska fami...
E-Bok
165 kr
Pris
Ljudbok
95 kr
Pris
Förlag
Nypon förlag
Utgiven
17 Juni 2021
Längd
144 sidor
Genrer
12-15 År, Barnböcker, Ungdomsböcker
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179711504
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version.
Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska familjen någonsin återförenas?