Lägg till önskelistan
Marknadsföring e-bok
Pris
225 kr
Handbok i marknadsföring för småföretag som har begränsade resurser och därför kräver snabb "pay-back" på marknadsföringspengarna. Här handlar det mer om att sälja än att bygga varumärke.
Boken visar hur du skapar en marknadsplan och hur du sedan konkret utformar marknadsaktiviteterna, exempelvis säljbrev, e-postreklam, annonser, webbutik, pressmeddelanden, mm. Den behandlar både traditionell marknadsföring och modernare marknadsföring i digitala medier.
Du får många konkreta råd, men också...
E-Bok
225 kr
Pris
Förlag
Björn Lundén
Utgiven
17 Mars 2022
Genrer
Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
pdf
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789170279867
Handbok i marknadsföring för småföretag som har begränsade resurser och därför kräver snabb "pay-back" på marknadsföringspengarna. Här handlar det mer om att sälja än att bygga varumärke.
Boken visar hur du skapar en marknadsplan och hur du sedan konkret utformar marknadsaktiviteterna, exempelvis säljbrev, e-postreklam, annonser, webbutik, pressmeddelanden, mm. Den behandlar både traditionell marknadsföring och modernare marknadsföring i digitala medier.
Du får många konkreta råd, men också inspiration till egna idéer.