
Lägg till önskelistan
Luftslottet som sprängdes (lättläst) (Millennium #3) e-bok
Pris
185 kr
Två personer ligger på sjukhus med allvarliga skador. Den ena är Lisbeth Salander. Hon är misstänkt för mord, och har blivit skjuten i huvudet.
Den andre är hennes far, Alexander Zalachenko, som försökt döda henne.
Flera personer vill tysta Salander. Samtidigt gör Mikael Blomkvist allt för att rentvå henne. Lyckas han publicera sanningen om Salander, kommer den att skaka ett helt land.
Det här är en bearbetad version av Luftslottet som sprängdes, tredje delen i Stieg Larssons succéserie M...
E-Bok
185 kr
Pris
Ljudbok
95 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
17 Januari 2022
Genrer
Romaner, 12-15 År, Deckare, Skönlitteratur, Ungdomsböcker
Serie
Millennium
Del i serie
3
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179494827
Två personer ligger på sjukhus med allvarliga skador. Den ena är Lisbeth Salander. Hon är misstänkt för mord, och har blivit skjuten i huvudet.
Den andre är hennes far, Alexander Zalachenko, som försökt döda henne.
Flera personer vill tysta Salander. Samtidigt gör Mikael Blomkvist allt för att rentvå henne. Lyckas han publicera sanningen om Salander, kommer den att skaka ett helt land.
Det här är en bearbetad version av Luftslottet som sprängdes, tredje delen i Stieg Larssons succéserie Millennium. Och en direkt fortsättning på Flickan som lekte med elden.
BTJ:s recension av Flickan som lekte med elden, lättläst version:
” … berättelsen om Lisbeth Salander imponerar. /…/ Överlag enkla lätta meningar och en rak handling, där många frågetecken rätas ut allteftersom den osannolika deckarduon närmar sig kärnan.
Staffan Engstrand, BTJ-häfte nr 18/2021
Viljas böcker är uppskattade av personer som är ovana vid att läsa eller kanske har någon form av lässvårigheter. Språket är enkelt men innehållet är anpassat för vuxna läsare. Till boken finns gratis arbetsmaterial på förlagets hemsida.