Jul i krinolin (lättläst) (e-bok) av ., Amanda
Lägg till önskelistan
. (författare), Amanda Hellberg (författare)

Jul i krinolin (lättläst) e-bok

Pris 185 kr
(0)
Året är 1870 och det är juletid i Sverige. Lovisa Lind arbetar som karamellkokerska och sparar pengar för att resa till Amerika. Hon vill fly sina mörka minnen och börja ett nytt liv. Baron Valdemar von Drever ska ha en storslagen vinterbal på sitt gods Mollberga. Innan Lovisa reser ska hon göra konfekten till balen. Valdemar vill också fly från sitt förflutna. Han dras till Lovisa och hon till honom, fast kärleken verkar omöjlig. Kaminerna är varma, pepparkakorna doftar och chokladen kokar....
E-Bok 185 kr Pris Ljudbok 95 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare . (författare), Amanda Hellberg (författare)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 5 Oktober 2021
Längd 168 sidor
Genrer Annan Skönlitteratur, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179712297
Året är 1870 och det är juletid i Sverige. Lovisa Lind arbetar som karamellkokerska och sparar pengar för att resa till Amerika. Hon vill fly sina mörka minnen och börja ett nytt liv. Baron Valdemar von Drever ska ha en storslagen vinterbal på sitt gods Mollberga. Innan Lovisa reser ska hon göra konfekten till balen. Valdemar vill också fly från sitt förflutna. Han dras till Lovisa och hon till honom, fast kärleken verkar omöjlig. Kaminerna är varma, pepparkakorna doftar och chokladen kokar. Men husets korridorer är mörka och spöken viskar om sorg och hemligheter. Valdemar och Lovisa dras in i mysterier och förälskelse. Kan de någonsin få varandra? Åsa Sandzén har bearbetat Amanda Hellbergs stämningsfulla Jul i krinolin till lättläst.