Ett enklare liv (lättläst) (e-bok) av ., Anna F
Lägg till önskelistan
. (författare), Anna Fredriksson (författare)

Ett enklare liv (lättläst) (Pensionat Pomona (lättläst) #2) e-bok

Pris 185 kr
(0)
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst. Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det. Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker? Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. Men ...
E-Bok 185 kr Pris Ljudbok 95 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare . (författare), Anna Fredriksson (författare), Emma Graves (annat), Bokförlaget Hedvig (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 26 April 2021
Längd 174 sidor
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711177
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst. Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det. Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker? Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. Men kan Sally glömma allt som hänt och försonas?