Ett enklare liv (lättläst) (ljudbok) av ., Anna
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
. (författare), Anna Fredriksson (författare), Viktoria Flodström (berättare)

Ett enklare liv (lättläst) (Pensionat Pomona (lättläst) #2) ljudbok

Pris 95 kr
(0)
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst. Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det. Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker? Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. Men ...
Ljudbok 95 kr Pris E-Bok 185 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare . (författare), Anna Fredriksson (författare), Emma Graves (annat), Viktoria Flodström (berättare), Bokförlaget Hedvig (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 23 Maj 2021
Längd 2:55
Genrer Romaner, Annan Skönlitteratur, Skönlitteratur
Del i serie 2
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711160
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst. Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det. Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker? Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. Men kan Sally glömma allt som hänt och försonas?