Ett enklare liv (lättläst) (ljudbok) av Anna Fr
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Anna Fredriksson (författare), Viktoria Flodström (berättare)

Ett enklare liv (lättläst) (Pensionat Pomona (lättläst) #2) ljudbok

89 kr
(0)
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst. Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det. Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker? Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. M...
Ljudbok 89 kr E-Bok 109 kr
Författare Anna Fredriksson (författare), Emma Graves (annat), Viktoria Flodström (berättare), Bokförlaget Hedvig (annat)
Utgiven 23 Maj 2021
Längd 2:55
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Del i serie 2
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711160
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst. Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det. Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker? Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. Men kan Sally glömma allt som hänt och försonas? Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna. Läs mer på www.bokforlagethedvig.se