
Lägg till önskelistan
1794 (lättläst) (bellman noir #2) e-bok
109 kr
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 på lättläst!
Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna.
Läs...
109 kr
95 kr
Förlag
Bokförlaget Hedvig
Utgiven
18 December 2020
Längd
214 sidor
Genrer
Deckare
Serie
bellman noir
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179710460
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 på lättläst!
Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna.
Läs mer på www.bokforlagethedvig.se