
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
1794 (lättläst) (bellman noir #2) ljudbok
95 kr
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 på lättläst!
Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna.
Läs...
95 kr
109 kr
Förlag
Bokförlaget Hedvig
Utgiven
18 December 2020
Längd
3:22
Genrer
Deckare
Serie
bellman noir
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179710606
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 på lättläst!
Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna.
Läs mer på www.bokforlagethedvig.se