1794 (lättläst) (ljudbok) av Niklas Natt och Da
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Niklas Natt och Dag (författare), Johan Svensson (berättare)

1794 (lättläst) (bellman noir #2) ljudbok

95 kr
(0)
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 på lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden. Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna. Läs...
95 kr
109 kr
Författare Niklas Natt och Dag (författare), Johan Svensson (berättare), Niklas Lindblad (annat)
Utgiven 18 December 2020
Längd 3:22
Genrer Deckare
Serie bellman noir
Del i serie 2
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710606
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 på lättläst! Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden. Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna. Läs mer på www.bokforlagethedvig.se