Yinyoga - Pass för löpare (ljudbok) av Johanna
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Johanna Wickström (författare), Johanna Wickström (berättare)

Yinyoga - Pass för löpare (Yinyoga #8) ljudbok

65 kr
(0)
Träna genom att vila! I det här kompletta yinyogapasset sträcker du ut och ökar rörligheten i delar av kroppen som blir särskilt stela och trötta av löpträning - både vardagsjoggare och maratonlöpare. Du tränar mental uthållighet och förbättrar syretillförseln till muskler, leder och ligament. Yinyoga är en lugn yogaform som passar både nybörjare och dig som tränar mycket, och är en perfekt ingång till yoga och meditation. Du blir piggare och mer energisk samtidigt som den ger avslappning. ...
65 kr
Författare Johanna Wickström (författare), Annika Lyth (annat), Johanna Wickström (berättare)
Förlag Tiden förlag
Utgiven 13 juni 2019
Längd 1:15
Genrer Sport, Fritid & Hobby, Hälsa, Livsstil, Fritid
Serie Yinyoga
Del i serie 8
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789151501277
Träna genom att vila! I det här kompletta yinyogapasset sträcker du ut och ökar rörligheten i delar av kroppen som blir särskilt stela och trötta av löpträning - både vardagsjoggare och maratonlöpare. Du tränar mental uthållighet och förbättrar syretillförseln till muskler, leder och ligament. Yinyoga är en lugn yogaform som passar både nybörjare och dig som tränar mycket, och är en perfekt ingång till yoga och meditation. Du blir piggare och mer energisk samtidigt som den ger avslappning. Träna hemma med kompletta pass för alla situationer det är bara att följa instruktionerna i ljudboken! Yinyoga minskar stress och ger avslappning, styrka och rörlighet. Genom att sträcka ut och stärka kroppens fascia - bindväv - på djupet motverkar du stelhet, smärta, ryggont och huvudvärk. Yinyoga mjukar upp om du är stel av annan träning och eller efter mycket stillasittande. Syresättningen av blodet och blodcirkulationen ökar, liksom kroppens produktion av må-bra-hormoner som endorfiner, serotonin och dopamin. Yinyoga hjälper kroppen att komma i form och ger även mental träning genom mindfulness, närvaroträning och aktiv vila.