Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Uppfödd på nätet – Lär känna den sociala generationen ljudbok
Pris
125 kr
Det här är storyn om den sociala generationen, den första generationen som är uppfödd på nätet. Hur lever de sina liv, vad värderar och ogillar de, och hur och varför skiljer de sig från tidigare generationer?
Lyssna poch få bättre förståelse för vad som händer på plattformar som Snapchat, TikTok, Yubo, Instagram och Ask.fm. Bli uppdaterad kring aktuella fenomen – från influencers och skärmtid till näthat och spelande. Och: ta del av exklusiva intervjuer med bland andra Therese Lindgren,...
Ljudbok
125 kr
Pris
E-Bok
125 kr
Pris
Förlag
Polaris Fakta
Utgiven
15 Augusti 2021
Längd
4:58
Genrer
It & Teknologi, Media & Kommunikation, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789189215399
Det här är storyn om den sociala generationen, den första generationen som är uppfödd på nätet. Hur lever de sina liv, vad värderar och ogillar de, och hur och varför skiljer de sig från tidigare generationer?
Lyssna poch få bättre förståelse för vad som händer på plattformar som Snapchat, TikTok, Yubo, Instagram och Ask.fm. Bli uppdaterad kring aktuella fenomen – från influencers och skärmtid till näthat och spelande. Och: ta del av exklusiva intervjuer med bland andra Therese Lindgren, Sveriges mäktigaste på sociala medier.
Johannes Gustavsson (född 1997) är konsult, rådgivare och föreläsare inom digital kommunikation. Han har stor erfarenhet av att arbeta med unga på nätet som en av personerna bakom svenska influencer-turnén Tubecon med närmare 25 000 besökare och sociala medie-tidningen Oh My Vlog. Idag driver Johannes konsultverksamhet i sitt eget bolag samt undervisar på Sälj & Marknadshögskolan i Göteborg. Han är också en av två medgrundare till Social Vitality.