Toy Story 4 - Lätt att läsa (ljudbok) av Disney
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Disney (författare), Benjamin Hagberg (berättare)

Toy Story 4 - Lätt att läsa (Disney Lätt att läsa) ljudbok

49 kr
(0)
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
49 kr
49 kr
Författare Disney (författare), Karolina Hjertonsson (översättare), Benjamin Hagberg (berättare)
Utgiven 14 oktober 2019
Längd 0:7
Genrer 3-6 År, 6-9 År, Barnböcker
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789178053896
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.