
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Toy Story 4 - Lätt att läsa (Disney Lätt att läsa) ljudbok
Pris
49 kr
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
Ljudbok
49 kr
Pris
E-Bok
49 kr
Pris
Förlag
Story House Egmont
Utgiven
14 Oktober 2019
Längd
0:07
Genrer
3-6 År, 6-9 År, Barnböcker
Serie
Disney Lätt att läsa
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789178053896
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.