Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Till DIG som tagit min tvättid (lättläst) ljudbok
Pris
109 kr
Betty råkar somna ifrån tvätten i tvättstugan. När hon kommer ner ligger där en arg lapp. Till DIG som tagit min tvättid, står det. Har du ingen hyfs? Din tid slutade för en timme sedan! Men du kan kanske inte klockan? Jag förlåter dig den här gången. Men nästa gång kontaktar jag hyresvärden!
Betty blir så arg att hon får svårt att andas. För visst har hon gjort ett misstag, men den här människan är ju galen! Betty måste få veta vem det är som lämnat lappen, så hon skriver ett svar. Snart ha...
Ljudbok
109 kr
Pris
E-Bok
109 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
6 Februari 2025
Längd
0:37
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789188993663
Betty råkar somna ifrån tvätten i tvättstugan. När hon kommer ner ligger där en arg lapp. Till DIG som tagit min tvättid, står det. Har du ingen hyfs? Din tid slutade för en timme sedan! Men du kan kanske inte klockan? Jag förlåter dig den här gången. Men nästa gång kontaktar jag hyresvärden!
Betty blir så arg att hon får svårt att andas. För visst har hon gjort ett misstag, men den här människan är ju galen! Betty måste få veta vem det är som lämnat lappen, så hon skriver ett svar. Snart handlar hela Bettys liv om att ta reda på vem hon brevväxlar med i tvättstugan. Och när lapparna en dag slutar komma inser Betty att hon saknar dem.
Boken om Betty är full av skruvad humor. Författaren Cecilia Lidbeck har skrivit många böcker för barn och unga. Till DIG som tagit min tvättid är hennes första lättlästa bok för vuxna.
Lättlästnivå: 3
(1 är lättast och 6 svårast)