Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Smart PR för författare ljudbok
Pris
149 kr
Den här boken är skriven för dig som är författare och vill hitta ett sätt att kommunicera din bok, bokens budskap och ditt varumärke till dina målgrupper på ett framgångsrikt sätt.
Att skapa synlighet för din bok är nödvändigt för att den ska sälja. Ju högre mål du har på försäljning, desto mer synlighet behöver du. Kommunikationsbruset har aldrig varit större än nu och då gäller det att jobba strukturerat för att nå ut.
Boken fungerar som ett stöd till dig som vill lära dig mer om de mö...
Ljudbok
149 kr
Pris
Förlag
Konsultboken Publishing
Utgiven
21 December 2019
Längd
1:42
Genrer
Ekonomi Och Ledarskap, Media & Kommunikation, Psykologi Och Pedagogik, Samhälle Och Politik, Språk & Ordböcker, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789198539530
Den här boken är skriven för dig som är författare och vill hitta ett sätt att kommunicera din bok, bokens budskap och ditt varumärke till dina målgrupper på ett framgångsrikt sätt.
Att skapa synlighet för din bok är nödvändigt för att den ska sälja. Ju högre mål du har på försäljning, desto mer synlighet behöver du. Kommunikationsbruset har aldrig varit större än nu och då gäller det att jobba strukturerat för att nå ut.
Boken fungerar som ett stöd till dig som vill lära dig mer om de möjligheter som finns i dagens medielandskap och att nå ut genom PR. Den kommer att förbereda dig på det arbete som behöver göras, öka din förståelse för vad som krävs och din kunskap om hur du ska agera för dig som ska göra arbetet själv eller göra dig till en bättre beställare av PR- och kommunikationstjänster.
SMART PR-böckerna ger tips och råd för att lyckas nå igenom bruset
Böckerna i SMART PR-serieninnehåller handfasta tips, råd och verktyg för hur man jobbar framgångsrikt med PR och kommunikation i egna kanaler. Boken fokuserar på PR eftersom det är ett kostnadseffektivt och trovärdigt sätt att nå ut till en bred publik, men berör också kommunikation i egna kanaler eftersom det är nära kopplat till PR. Mer om böckerna finns att läsa påwww.smartpr.se
Sagt om boken
Som författare är man fullt fokuserad på att skriva klart sin bok, men en stor del av bokprojektet är ju att få ut den till läsarna. Det är lätt att glömma bort. Den här boken ger en ovärderlig hjälp så att man inte lämnar något åt slumpen när det kommer till att marknadsföra sin bok och få rätt personer och medier att prata om den. Jag är övertygad om att den som läser denna bok kommer att väsentligt öka sin försäljning!
Fredrik Pallin, pr-konsult och författare
Om författarna
Böckerna är skrivna av PR- och kommunikationsexperten Karin Bäcklund och konsultexperten och förläggaren Marianne Olsson. Mer om författarna finns på www.notjustcake.se och www.konsultboken.se. Mer om förlaget: www.konsultbokenpublishing.se.