Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
SEO för alla - en snabbkurs i sökmotoroptimering för dig som vill ranka högt på Google ljudbok
Pris
75 kr
SEO för alla – en snabbkurs i sökmotoroptimering för dig som vill ranka högt på Google
Vill du ha mer trafik från Google, varje dag, utan att det kostar pengar? Då ska du satsa på SEO eller sökmotoroptimering, det vill säga tekniker för att jobba med din webbplats och ditt innehåll och din omvärld för att maximera dina chanser att ranka bra i Googles träfflistor.
Är det inte svårt att ranka bra på Google? Det verkar ju vara ren magi och väldigt komplicerat att lyckas med arbetet att löpand...
Ljudbok
75 kr
Pris
Bokons kunder har även köpt
Förlag
Bookea
Utgiven
24 Juni 2019
Längd
0:49
Genrer
It & Teknologi, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789198541625
SEO för alla – en snabbkurs i sökmotoroptimering för dig som vill ranka högt på Google
Vill du ha mer trafik från Google, varje dag, utan att det kostar pengar? Då ska du satsa på SEO eller sökmotoroptimering, det vill säga tekniker för att jobba med din webbplats och ditt innehåll och din omvärld för att maximera dina chanser att ranka bra i Googles träfflistor.
Är det inte svårt att ranka bra på Google? Det verkar ju vara ren magi och väldigt komplicerat att lyckas med arbetet att löpande synas bra i Googles träfflistor och på det sättet på nya besökare och ny försäljning.
Enligt författaren Christer Pettersson är det mesta och det viktigaste inom SEO inte alls svårt och det krävs ingen magi eller något trolleri för att ranka bra – det som krävs är bara kunskap om hur Google rankar webbplatser och tid och kraft att genomföra nödvändiga förändringar på din egen sajt.
SEO för alla är en snabbkurs i sökmotoroptimering som alla som har en webbplats borde ta till sig oavsett om du är en förening, ett litet eller stort företag eller en kommun eller annan myndighet: alla tjänar på att synas bra på Google.
Christer Pettersson har jobbat med SEO och digital marknadsföring sedan 1998, samma år som Larry Page och Sergey Brin startade sökmotorn Google på Stanford University. Han har skrivit nio böcker och föreläser regelbundet om content marketing, e-handel och sökmotoroptimering.