Nancy / Lättläst (ljudbok) av Elsie Johansson
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Elsie Johansson (författare), Thomas Ekelöf (berättare)

Nancy / Lättläst ljudbok

95 kr
(0)
Det är 1941 och Nancy ska snart fylla nitton år. Hon vill bli vuxen och flytta hemifrån. Men det är svårt efter hennes pappas död. Hon kan inte lämna mamma Frida ensam i stugan. Så visar det sig att Frida också har längtat efter ett annat liv i stan. Men när de flyttar är det inte alls som Nancy har drömt om. Detta är den tredje och sista delen i serien om Nancy. Johan Werkmäster har återberättat boken på lättläst.
95 kr
Författare Elsie Johansson (författare), Johan Werkmäster (översättare), Thomas Ekelöf (berättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 1 november 2018
Längd 2:8
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170537868
Det är 1941 och Nancy ska snart fylla nitton år. Hon vill bli vuxen och flytta hemifrån. Men det är svårt efter hennes pappas död. Hon kan inte lämna mamma Frida ensam i stugan. Så visar det sig att Frida också har längtat efter ett annat liv i stan. Men när de flyttar är det inte alls som Nancy har drömt om. Detta är den tredje och sista delen i serien om Nancy. Johan Werkmäster har återberättat boken på lättläst.