Nancy (lättläst) (ljudbok) av Elsie Johansson
Gratis smakprov
Elsie Johansson (författare), Thomas Ekelöf (berättare)

Nancy (lättläst) ljudbok

65 kr
Nu finns hela Elsie Johanssons älskade trilogi om Nancy på lättläst! I den avslutande boken får vi följa Nancy från 1941 och några år framåt. Till en början lever hon och mamma Frida ett slitsamt liv i den lilla stugan utanför Lunda. Sedan flyttar de in till Uppsala och försöker vänja sig vid livet i stan. Men det visar sig vara svårt att bryta sig loss från det gamla. Missa inte de båda andr...
Ljudbok 65 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Elsie Johansson (författare), Johan Werkmäster (översättare), Thomas Ekelöf (berättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 2018
Längd 2:8
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170537868
Nu finns hela Elsie Johanssons älskade trilogi om Nancy på lättläst! I den avslutande boken får vi följa Nancy från 1941 och några år framåt. Till en början lever hon och mamma Frida ett slitsamt liv i den lilla stugan utanför Lunda. Sedan flyttar de in till Uppsala och försöker vänja sig vid livet i stan. Men det visar sig vara svårt att bryta sig loss från det gamla. Missa inte de båda andra böckerna om Nancy: Glasfåglarna och Mosippan. Nu finns de alla på lättläst svenska! Boken Nancy av Elsie Johansson har bearbetats till lättläst av Johan Werkmäster. Lättlästnivå: 5 (1 är lättast och 6 svårast)