Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Moa och Miranda - Låt bli min tjej! (lättläst) (Moa och Miranda #1) ljudbok
Pris
79 kr
Låt bli min tjej! är andra boken om Moa och Miranda. Den handlar om svartsjuka och om att vara olika, men ändå älska varandra.
Moa och Miranda är grannar på ett gruppboende. De är inte bara grannar, de är kära i varandra också. Nu har de varit ihop i flera månader och visst är Moa fortfarande kär, men hon har också andra saker att tänka på. Som sitt nya jobb på ett bageri.
På bageriet har Miranda en jättegullig kollega. Det pirrar i Moa när hon träffar honom. Kan man vara kär i flera? Det k...
Ljudbok
79 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
18 Maj 2020
Längd
0:47
Genrer
12-15 År, Ungdomsböcker
Serie
Moa och Miranda
Del i serie
1
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789188993038
Låt bli min tjej! är andra boken om Moa och Miranda. Den handlar om svartsjuka och om att vara olika, men ändå älska varandra.
Moa och Miranda är grannar på ett gruppboende. De är inte bara grannar, de är kära i varandra också. Nu har de varit ihop i flera månader och visst är Moa fortfarande kär, men hon har också andra saker att tänka på. Som sitt nya jobb på ett bageri.
På bageriet har Miranda en jättegullig kollega. Det pirrar i Moa när hon träffar honom. Kan man vara kär i flera? Det känns nästan så. Men vad händer om Miranda får veta?
Monica Byekwaso har även skrivit boken Moa och Miranda.
Lättlästnivå: 2
(1 är lättast och 6 svårast)