Konsten att göra intryck (ljudbok) av Angela Ah
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Angela Ahola (författare), Catherine Westling (berättare)

Konsten att göra intryck ljudbok

Pris 179 kr
(0)
Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är. Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller l...
Ljudbok 179 kr Pris E-Bok 159 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Angela Ahola (författare), Catherine Westling (berättare)
Förlag Storyside
Utgiven 22 December 2016
Längd 8:03
Genrer Familj & Hälsa, Hälsa, Livsstil, Fritid
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789177357384
Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är. Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller låta sig ledas av oss. Vad exakt är det som styr andras uppfattning om oss? Vad ger oss inflytande och hur vinner vi den avgörande tilliten? Hur skapar vi rätt förutsättningar för en god relation? Och om det blir fel - går det att rädda ett dåligt första intryck? Angela Ahola skriver om några av våra mest underskattade framgångsprinciper, baserat på neuropsykologi och socialpsykologi, sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sinnesmarknadsföring (sensory marketing) och köpbeteendeforskning.