
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Kometen kommer lättläst ljudbok
Pris
39 kr
Det här är berättelsen
om när en komet hotade jorden.
Kometen flög genom rymnden
rakt mot Mumindalen.
Mumintrollet och Sniff gav sig iväg
till observatoriet i Ensliga Bergen
för att få veta mer om kometen.
Det blev en resa fylld av farligheter,
äventyr och nya vänner.
Lättlästa Kometen kommer
är återberättad av författaren
Jolin Slotte.
Mark Levengood har läst in böckerna.
Ljudbok
39 kr
Pris
Bokons kunder har även köpt
Förlag
Lärum-förlaget
Utgiven
26 Oktober 2020
Längd
1:20
Genrer
6-9 År, 9-12 År, Barnböcker
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789527099162
Det här är berättelsen
om när en komet hotade jorden.
Kometen flög genom rymnden
rakt mot Mumindalen.
Mumintrollet och Sniff gav sig iväg
till observatoriet i Ensliga Bergen
för att få veta mer om kometen.
Det blev en resa fylld av farligheter,
äventyr och nya vänner.
Lättlästa Kometen kommer
är återberättad av författaren
Jolin Slotte.
Mark Levengood har läst in böckerna.