 
    Lägg till önskelistan
    
    Gratis smakprov
      
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Kejsarn av Portugallien (lättläst) ljudbok
  
  
  
    Pris
    65 kr
  
  
  
  
  
Jan i Skrolycka höll sitt nyfödda barn i famnen. Aldrig förut hade han sett ett så fint barn. För första gången någonsin kände han att han älskade en annan människa.
Dottern Klara Fina blir det viktigaste i Jans liv. Hon växer upp och varje dag är han tacksam att hon finns hos honom.
När Klara Fina måste resa till Stockholm blir Jans längtan efter henne för svår. Jan saknar sin älskade dotter så att han blir galen. Han börjar låtsas att han är en annan. Att han är kejsaren av Portugallien.
...
  
    Ljudbok
    
        65 kr
        Pris
    
    
  
  
  
    E-Bok
    
        65 kr
        Pris
    
    
  
  
    Förlag
    LL-förlaget
  
  
  
    Utgiven
    27 Mars 2008
    
  
  
  
  
    Längd
    3:29
  
  
  
    Genrer
    
      Romaner, Skönlitteratur
    
  
  
  
  
    Språk
    Swedish
  
  
    Format
    mp3
  
  
    Kopieringsskydd
    Vattenmärkt
  
  
    ISBN
    9789170532238
  
Jan i Skrolycka höll sitt nyfödda barn i famnen. Aldrig förut hade han sett ett så fint barn. För första gången någonsin kände han att han älskade en annan människa.
Dottern Klara Fina blir det viktigaste i Jans liv. Hon växer upp och varje dag är han tacksam att hon finns hos honom.
När Klara Fina måste resa till Stockholm blir Jans längtan efter henne för svår. Jan saknar sin älskade dotter så att han blir galen. Han börjar låtsas att han är en annan. Att han är kejsaren av Portugallien.
Kejsarn av Portugallien av Selma Lagerlöf är en vacker och sorglig berättelse om kärleken mellan en far och en dotter. Boken är bearbetad till lättläst av Malin Lindroth.
Lättlästnivå: 6
 (1 är lättast och 6 svårast)
       
           
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
        