
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Järtecken (lättläst) (Hallandssviten (lättläst) #1) ljudbok
Pris
95 kr
En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen.
Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten i november. Är verkligen rätt person dömd?
Andreas Palmaer har bearbetat boken till lättläst.
Ljudbok
95 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
27 Maj 2021
Längd
3:27
Genrer
Romaner, Deckare, Skönlitteratur
Del i serie
1
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179711757
En novembernatt 1994 mördas en kvinna i utkanten av en by i Halland. En man grips och döms. Men där slutar inte berättelsen.
Mordet fortsätter att påverka byns invånare. Pojken Isak är syskonbarn till den dömda mannen. Han fruktar att även han i framtiden ska göra något hemskt. Att det finns en förbannelse, ett järtecken, i honom. Och polisen Vidar undrar vad som egentligen hände den där natten i november. Är verkligen rätt person dömd?
Andreas Palmaer har bearbetat boken till lättläst.