Isprinsessan / Lättläst (ljudbok) av Camilla Lä
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Camilla Läckberg (författare), Katarina von Wachenfeldt (berättare)

Isprinsessan / Lättläst (Fjällbacka-serien #1) ljudbok

95 kr
(0)
Detta är en lättläst bok! Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wijkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har många hemligheter och få riktiga vänner. Ingen kommer henne nära. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat. Ingen kommer henne nära. Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskad...
Ljudbok 95 kr
Författare Camilla Läckberg (författare), Katarina von Wachenfeldt (berättare), Åsa Sandzén (översättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 4 September 2007
Längd 5:05
Genrer Barnböcker, Deckare
Del i serie 1
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170531804
Detta är en lättläst bok! Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wijkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har många hemligheter och få riktiga vänner. Ingen kommer henne nära. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat. Ingen kommer henne nära. Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskade, hans isprinsessa. Ingen kommer henne nära.