Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Isprinsessan (lättläst) (Fjällbacka-serien #1) ljudbok
Pris
65 kr
"Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wijkner, vackrast i Fjällbacka. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat."
Åsa Sandzén har bearbetat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst. Handlingen utspelas i den lilla orten Fjällbacka på västkusten. Alla vet allt om varandra, och det som syns på ytan är ibland det allra...
Ljudbok
65 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
4 September 2007
Längd
5:05
Genrer
Barnböcker, Deckare
Serie
Fjällbacka-serien
Del i serie
1
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789170531804
"Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wijkner, vackrast i Fjällbacka. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat."
Åsa Sandzén har bearbetat Camilla Läckbergs succédeckare Isprinsessan till lättläst. Handlingen utspelas i den lilla orten Fjällbacka på västkusten. Alla vet allt om varandra, och det som syns på ytan är ibland det allra viktigaste. Och det kan få katastrofala följder ...
Lättlästnivå: 6
(1 är lättast och 6 svårast)