Inte som vanligt (Lättläst) (ljudbok) av Ann-Ch
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Ann-Charlotte Ekensten (författare), Dan Bratt (berättare)

Inte som vanligt (Lättläst) ljudbok

Pris 99 kr
(0)
/LÄTTLÄST/ Sam gillar när Mira jobbar på gruppboendet Gläntan, där han bor. Men ibland är hon lite jobbig. Som när hon vill att Sam ska testa nya saker. Sam får ont i huvudet bara av tanken. Han tycker bäst om när allt är som vanligt. Just idag ska Sam och Mira handla. Sam skriver pizza på sin lista. Mira undrar om han inte ska testa något nytt. Pizza äter du ju varje dag, säger hon. Helst inte, tänker Sam. Men väl i affären stöter Sam på ett ännu större problem. Hans plånbok är borta! Int...
Ljudbok 99 kr Pris E-Bok 99 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Ann-Charlotte Ekensten (författare), Jonna Fransson (illustratör), Dan Bratt (berättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 12 Maj 2023
Längd 0:07
Genrer Annan Skönlitteratur, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789188993434
/LÄTTLÄST/ Sam gillar när Mira jobbar på gruppboendet Gläntan, där han bor. Men ibland är hon lite jobbig. Som när hon vill att Sam ska testa nya saker. Sam får ont i huvudet bara av tanken. Han tycker bäst om när allt är som vanligt. Just idag ska Sam och Mira handla. Sam skriver pizza på sin lista. Mira undrar om han inte ska testa något nytt. Pizza äter du ju varje dag, säger hon. Helst inte, tänker Sam. Men väl i affären stöter Sam på ett ännu större problem. Hans plånbok är borta! Inte som vanligt är en bok om att våga utmana sina vanor och rädslor, men också en påminnelse om att det är okej att göra det en liten bit i taget. Boken har bara ett par meningar per sida och är rikt illustrerad av Jonna Franssons bilder. Ann-Charlotte Ekensten är en erfaren och uppskattad lättlästförfattare. Hon brinner för att alla ska få uppleva läsglädje, oavsett förutsättningar. Vid sidan av författarskapet arbetar hon som skrivpedagog och föreläsare. Lättlästnivå: 1 - Lättast