Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Ingen får veta (lättläst) ljudbok
Pris
105 kr
Ingemar bär på tankar han inte kan dela med någon. Dagboken blir den som får ta emot hans oro och längtan. Han skriver om sin hustru Siv som han levt ihop med i så många år. Hon vill ingenting längre. Ingemar är orolig för hur hon har förändrats, men också för sig själv. Vad blir det för liv med någon som ingenting vill?
En hemlighet växer inom Ingemar och tar allt större plats i hans liv. Han tänker på kvinnan vid flygeln, hon som spelar i lunchrestaurangen ibland. Ska han ens i dagboken vå...
Ljudbok
105 kr
Pris
E-Bok
109 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
20 Februari 2025
Längd
0:57
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789188993656
Ingemar bär på tankar han inte kan dela med någon. Dagboken blir den som får ta emot hans oro och längtan. Han skriver om sin hustru Siv som han levt ihop med i så många år. Hon vill ingenting längre. Ingemar är orolig för hur hon har förändrats, men också för sig själv. Vad blir det för liv med någon som ingenting vill?
En hemlighet växer inom Ingemar och tar allt större plats i hans liv. Han tänker på kvinnan vid flygeln, hon som spelar i lunchrestaurangen ibland. Ska han ens i dagboken våga skriva om vad han tänker? Och har han rätt att göra verklighet av sin längtan?
Ingen får veta är en berättelse om starka, förbjudna känslor. Om kärlek och svek och om att vilja leva fullt ut.
Åsa Söderling debuterade 2024 med En tid i Lissabon. Hon har i många år varit verksam inom teater och film, som skådespelare, manusförfattare och regissör. Hon är också utbildad i kreativt skrivande och jobbar som lärare i teater och skrivande i en daglig verksamhet.
Lättlästnivå: 4
(1 är lättast och 6 svårast)