Hur du förvandlar dina ideer till pengar och va
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Tomas Öberg (författare), Tomas Öberg (berättare)

Hur du förvandlar dina ideer till pengar och varför du har misslyckats ljudbok

Pris 49 kr
(0)
Du har idéer… Du har massor av jävla ideer. Ideer som du provat.. Ideer som misslyckats. Du kanske fått något att funka. En gång. En stund eller ett litet tag..  Sedan… Är du tillbaka i ide lådan och söker, provar och fortsätter att …. i dina ögon att misslyckas. Du kommer på något nytt! Kör och sedan… Samma sak. Sedan tänker du och känner… “Det är fel på marknaden. Jag måste rikta mig mot andra” “Folk fattar ju inget!?” “Min produkt/tjänst är ju klockren” “Mitt erbjudande är ju topp!?...
Ljudbok 49 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Tomas Öberg (författare), Tomas Öberg (illustratör), Tomas Öberg (berättare)
Förlag Tomas Öberg AB
Utgiven 10 Maj 2024
Längd 0:17
Genrer Psykologi Och Pedagogik, Familj & Hälsa, Fackböcker, Hälsa, Livsstil, Fritid
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789198945850
Du har idéer… Du har massor av jävla ideer. Ideer som du provat.. Ideer som misslyckats. Du kanske fått något att funka. En gång. En stund eller ett litet tag..  Sedan… Är du tillbaka i ide lådan och söker, provar och fortsätter att …. i dina ögon att misslyckas. Du kommer på något nytt! Kör och sedan… Samma sak. Sedan tänker du och känner… “Det är fel på marknaden. Jag måste rikta mig mot andra” “Folk fattar ju inget!?” “Min produkt/tjänst är ju klockren” “Mitt erbjudande är ju topp!?” Denna sanning som jag insett är inte vacker, mjuk eller “snäll”.  Sanningen är att vad du gjort, inte funkat. Så därför läser du det här. Och sanningen du undvikit är att du levt i en illusion. En illusion som hindrar dig från att se vad du måste se. Det är troligtvis inget fel på marknadenDu kan inte marknadsföra dig själv/kommunicera Din produkt/tjänst är kass eller behövs inteDitt erbjudande suger Men istället för att se det här fortsätter du att blunda. Blundar och väljer en annan marknad, en annan produkt, idé, tjänst och vad händer? Samma sak.