Hjärnstark (lättläst) : Få en starkare hjärna m
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Anders Hansen (författare), Anders Blentare (berättare)

Hjärnstark (lättläst) : Få en starkare hjärna med träning ljudbok

65 kr
(0)
Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror. Detta är en lättläst version av Hjärnstark.
65 kr
109 kr
Författare Anders Hansen (författare), Lisa Zachrisson (annat), Anders Blentare (berättare)
Utgiven 15 Juni 2020
Längd 2:29
Genrer Hem & Trädgård, Hälsa, Livsstil, Fritid
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710439
Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror. Detta är en lättläst version av Hjärnstark.