
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Himlabrand (lättläst) ljudbok
Pris
95 kr
Ánte älskar livet som renskötare. Samtidigt försöker han stå emot sina känslor för bästa vännen Erik. När Erik visar bilder på sin flickvän Julia mår Ánte illa. Han hade hoppats att hans känslor för Erik var besvarade.
När Hanna vill hångla med honom på en fest, känner Ánte att han kanske måste. För att bevisa något. Men för vem?
Går det att komma ut, och fortfarande leva det liv Ánte älskar mest på denna jord?
Det här är en bearbetad version av Himlabrand.
Lättlästa böcker från Nypon är ...
Ljudbok
95 kr
Pris
E-Bok
139 kr
Pris
Förlag
Nypon förlag
Utgiven
22 Februari 2023
Längd
1:13
Genrer
12-15 År, Barnböcker, Ungdomsböcker
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179879129
Ánte älskar livet som renskötare. Samtidigt försöker han stå emot sina känslor för bästa vännen Erik. När Erik visar bilder på sin flickvän Julia mår Ánte illa. Han hade hoppats att hans känslor för Erik var besvarade.
När Hanna vill hångla med honom på en fest, känner Ánte att han kanske måste. För att bevisa något. Men för vem?
Går det att komma ut, och fortfarande leva det liv Ánte älskar mest på denna jord?
Det här är en bearbetad version av Himlabrand.
Lättlästa böcker från Nypon är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för den tänkta läsarens ålder. Till alla böckerna i serien finns gratis arbetsmaterial på förlagets hemsida.