
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Hanteringen av odöda (lättläst) (Lättläst version) ljudbok
Pris
95 kr
Det är värmebölja i Stockholm. Ett elektriskt fält svävar över staden och folk plågas av svår huvudvärk. Plötsligt är det över. Men något har hänt. De döda har vaknat, de lämnar bårhusen och stiger upp från gravarna. Gustav Mahler sörjer sitt barnbarn Elias, som dött i en olycka. När Mahler får veta att de döda vaknat, beger han sig till Elias grav …
Hanteringen av odöda är en klassisk skräckroman, men också en gripande berättelse om kärlek som trotsar själva döden.
Lättlästa böcker från Vi...
Ljudbok
95 kr
Pris
E-Bok
185 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
21 Februari 2024
Längd
2:58
Genrer
12-15 År, Ungdomsböcker
Serie
Lättläst version
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179497187
Det är värmebölja i Stockholm. Ett elektriskt fält svävar över staden och folk plågas av svår huvudvärk. Plötsligt är det över. Men något har hänt. De döda har vaknat, de lämnar bårhusen och stiger upp från gravarna. Gustav Mahler sörjer sitt barnbarn Elias, som dött i en olycka. När Mahler får veta att de döda vaknat, beger han sig till Elias grav …
Hanteringen av odöda är en klassisk skräckroman, men också en gripande berättelse om kärlek som trotsar själva döden.
Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare. Viljas böcker är indelade i sex nivåer, XS-XXL. Hanteringen av odöda ligger på nivå XL.