Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Handen (lättläst) ljudbok
Pris
65 kr
Kurt Wallander drömde om att flytta ut på landet och det här huset var perfekt. På baksidan fanns äppelträd och vinbärsbuskar. Vinden susade i träden.
När Wallander gick omkring bland höstlöven snavade han plötsligt. Var det en trasig kratta eller en trädrot? Han stirrade på föremålet som stack upp ur marken. Det var skelettet av en hand.
Författare till Handen är Henning Mankell, en av Sveriges mest populära författare. Kurt Wallander är hans mest kända figur. Boken är bearbetad till lättl...
Ljudbok
65 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
17 September 2014
Längd
1:18
Genrer
Romaner, Deckare, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789170537080
Kurt Wallander drömde om att flytta ut på landet och det här huset var perfekt. På baksidan fanns äppelträd och vinbärsbuskar. Vinden susade i träden.
När Wallander gick omkring bland höstlöven snavade han plötsligt. Var det en trasig kratta eller en trädrot? Han stirrade på föremålet som stack upp ur marken. Det var skelettet av en hand.
Författare till Handen är Henning Mankell, en av Sveriges mest populära författare. Kurt Wallander är hans mest kända figur. Boken är bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster.
Lättlästnivå: 5
(1 är lättast och 6 svårast)