Goda grannar (lättläst) (ljudbok) av .
Gratis smakprov
. , Mattias Edvardsson , Anders Blentare (berättare)

Goda grannar (lättläst) ljudbok

95 kr
Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också. Vad har egentligen hänt mellan g…
Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också. Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd? Goda grannar är en psykologisk spänningsroman om det farliga med att komma sina grannar för nära. Bearbetad till lättläst av Pamela Jaskoviak.
Ljudbok 95 kr
Författare . (författare), Mattias Edvardsson (författare), Niklas Lindblad (annat), Anders Blentare (berättare)
Förlag Vilja förlag
Längd 2:56
Genrer Deckare
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710590

Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också. Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd? Goda grannar är en psykologisk spänningsroman om det farliga med att komma sina grannar för nära. Bearbetad till lättläst av Pamela Jaskoviak.

Inga recensioner än