Framgångstrappan: 4 steg till högre prestation,
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Martin Sörenhag (författare), Patrik Stoppert (författare), Henrik Ståhl (berättare)

Framgångstrappan: 4 steg till högre prestation, lönsamhet och lycka ljudbok

Pris 139 kr
(0)
Vad skiljer de organisationer som lyckas skapa framgång och bli högpresterande över tid från de som inte gör det? Författarna presenterar en metodik hur en organisation kan lyckas med detta, med fokus på den operativa delen av verksamheten. De har sedan början av 2000-talet utvecklat och själva operativt arbetat utifrån en egen erfarenhetsbaserad framtagen modell som de kallar: Framgångtrappan. Den tar sin utgångspunkt i hur en organisation operativt, i sin helhet, byggs upp systematiskt i ol...
Ljudbok 139 kr Pris E-Bok 109 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Martin Sörenhag (författare), Patrik Stoppert (författare), Henrik Ståhl (berättare)
Förlag Bookea
Utgiven 1 Oktober 2021
Längd 2:01
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189349391
Vad skiljer de organisationer som lyckas skapa framgång och bli högpresterande över tid från de som inte gör det? Författarna presenterar en metodik hur en organisation kan lyckas med detta, med fokus på den operativa delen av verksamheten. De har sedan början av 2000-talet utvecklat och själva operativt arbetat utifrån en egen erfarenhetsbaserad framtagen modell som de kallar: Framgångtrappan. Den tar sin utgångspunkt i hur en organisation operativt, i sin helhet, byggs upp systematiskt i olika steg för att i slutändan bli högpresterande och framgångsrik. Modellen hjälper dig som ledare eller chef att navigera rätt och visar vilket nästa steg är, vilka insatser som bör vidtas och varför. Författarna vill med boken inspirera chefer och ledare att använda metodiken i framgångstrappan som en karta att navigera efter för att nå framgång, sina mål och en högre prestation. Författarna Martin och Patrik har varit verksamma i flera olika chefsroller såsom Nordisk VD, VD, Försäljningsdirektör, försäljningschef, HR-chef på både operativ och strategisk nivå i flera organisationer. De är i botten civilekonom och beteendevetare.