Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Doris dag (lättläst) ljudbok
Pris
105 kr
Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna?
Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt berättelsen.
Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har skr...
Ljudbok
105 kr
Pris
E-Bok
105 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
1 December 2024
Längd
0:03
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789188993601
Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna?
Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt berättelsen.
Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har skrivit över 30 böcker, mest lättlästa, för både barn och vuxna. År 2023 vann hon Studieförbundet Vuxenskolans Lättlästpris för boken Rockfesten.
Lättlästnivå: 1
(1 är lättast och 6 svårast)