Business behavior : uppför dig – eller tappa af
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Annmarie Palm (författare), Annmarie Palm (berättare)

Business behavior : uppför dig – eller tappa affären ljudbok

259 kr
(0)
Affärsmässigt uppförande, business behavior, är inte bara en fråga om vanlig hyfs, som att komma i tid till möten, återkoppla och hålla vad man lovar. Det handlar också om att din kund, samarbetspartner eller kollega ska känna sig respekterad och trygg, och vilja bygga vidare på er relation. Kort sagt – business behavior är avgörande för dina affärer! Den här boken är fylld med exempel och handfasta råd och tips gällande affärsmässigt uppförande, alltid med affärsnytta och lönsamhet i fokus...
259 kr
Författare Annmarie Palm (författare), Annmarie Palm (berättare)
Förlag Liber
Utgiven 31 januari 2018
Längd 2:29
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Media & Kommunikation, Fackböcker
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789147128051
Affärsmässigt uppförande, business behavior, är inte bara en fråga om vanlig hyfs, som att komma i tid till möten, återkoppla och hålla vad man lovar. Det handlar också om att din kund, samarbetspartner eller kollega ska känna sig respekterad och trygg, och vilja bygga vidare på er relation. Kort sagt – business behavior är avgörande för dina affärer! Den här boken är fylld med exempel och handfasta råd och tips gällande affärsmässigt uppförande, alltid med affärsnytta och lönsamhet i fokus. Här diskuteras bland annat: - Mötesdisciplin - Tillgänglighet och återkoppling - Uppföljning - Proaktivitet - Etik och moral Mellan kapitlen får du ta del av välkända och framgångsrika personers tankar kring affärsmässigt uppförande. Avslutningsvis beskriver författaren hur ni kan gå till väga för att tillsammans ta fram en policy för business behavior på ditt företag. Annmarie Palm är kommunikationsstrateg på företaget Relationista som erbjuder djupintervjuer, föreläsningar och workshops på temat business behavior. Förutom att vara utbildad journalist har hon över 20 års erfarenhet av marknadsföring, affärsutveckling och relationsbyggande kommunikation.