Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Barnens ö (lättläst) ljudbok
Pris
65 kr
Reine har bestämt sig. Han ska inte åka till Barnens ö. Han vill inte. Han har mycket att fundera över. Vem är hans farsa? Varför måste man bli vuxen? Vad händer efter döden?
Om man ska fundera kan man inte vara på Barnens ö med en massa skränande ungar omkring sig. Reine ska stanna hemma i stan i stället. Bo ensam hela sommaren och klara sig själv. Han träffar alla möjliga typer: Tant Olga, Grisen Stig, Nora, raggar-Hester och Döden. Det blir en händelserik sommar.
Barnens ö av PC Jerslid ...
Ljudbok
65 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
25 Mars 2014
Längd
2:57
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789170536960
Reine har bestämt sig. Han ska inte åka till Barnens ö. Han vill inte. Han har mycket att fundera över. Vem är hans farsa? Varför måste man bli vuxen? Vad händer efter döden?
Om man ska fundera kan man inte vara på Barnens ö med en massa skränande ungar omkring sig. Reine ska stanna hemma i stan i stället. Bo ensam hela sommaren och klara sig själv. Han träffar alla möjliga typer: Tant Olga, Grisen Stig, Nora, raggar-Hester och Döden. Det blir en händelserik sommar.
Barnens ö av PC Jerslid är bearbetad till lättläst svenska av Niklas Darke.
Lättlästnivå: 4
(1 är lättast och 6 svårast)