Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Äntligen semester (lättläst) ljudbok
Pris
105 kr
Äntligen har den kommit, dagen då semestern börjar. Som Olle har längtat! Han ska åka med sin bror Linus till Gotland och bo på hotell. Först ska de åka bil och sedan båt. Det ska bli härligt att ge sig ut på resa. Mest av allt längtar Olle efter att få titta på fåglar med sin kikare. På Gotland finns det massor av fåglar. Tänk om de får se en örn!
Äntligen semester! har bara ett par rader text per sida och är rikligt illustrerad med Mikaela Nordlunds somriga bilder.
Ann-Charlotte Ekensten ...
Ljudbok
105 kr
Pris
E-Bok
105 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2 Oktober 2024
Längd
0:03
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789188993595
Äntligen har den kommit, dagen då semestern börjar. Som Olle har längtat! Han ska åka med sin bror Linus till Gotland och bo på hotell. Först ska de åka bil och sedan båt. Det ska bli härligt att ge sig ut på resa. Mest av allt längtar Olle efter att få titta på fåglar med sin kikare. På Gotland finns det massor av fåglar. Tänk om de får se en örn!
Äntligen semester! har bara ett par rader text per sida och är rikligt illustrerad med Mikaela Nordlunds somriga bilder.
Ann-Charlotte Ekensten är en erfaren och uppskattad lättlästförfattare. Hon brinner för att alla ska få uppleva läsglädje, oavsett förutsättningar. Vid sidan av författarskapet arbetar hon som skrivpedagog och föreläsare.
Lättlästnivå: 1
(1 är lättast och 6 svårast)